نیمروز از شبکه ی 3




    نیمروز از شبکه ی 3


   وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز از شبکه ی 3
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 16464
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2331
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» درس اخلاق

 

روزی من با تاکسی عازم فرودگاه بودم. ما داشتیم در خط عبوری صحیح رانندگی می کردیم که ناگهان یک ماشین درست در جلوی ما از محل پارک خود بیرون پرید. رانندة تاکسی من محکم ترمز گرفت. ماشین سر خورد، و دقیقاً به فاصله چند سانتیمتری از ماشین دیگر متوقف شد!

راننده ماشین دیگر سرش را ناگهان بيرون آورد و شروع کرد به فریاد زدن به طرف ما. راننده تاکسی فقط لبخند زد و برای آن شخص دست تکان داد. منظورم این است که او واقعاً دوستانه برخورد کرد.

با تعجب از او پرسیدم: ((چرا شما اين رفتار را کردید؟ آن شخص نزدیک بود ماشین تان را از بین ببرد و ما رابه بیمارستان بفرستد!)) در آن هنگام بود که راننده تاکسی درسی را به من آموخت که هرگز فراموش نکرده و برايتان توضيح ميدهم:

((قانون کامیون حمل زباله.)) او توضیح داد که بسیاری از افراد مانند کامیون های حمل زباله هستند. آنها سرشار از آشغال،  ناکامی،  خشم، و ناامیدی در اطراف می گردند. وقتی آشغال در اعماق وجودشان  تلنبار می شود، آنها به جایی احتیاج دارند تا آن را تخلیه کنند و گاهی اوقات روی شما خالی می کنند.

به خودتان نگیرید. فقط لبخند بزنید، دست تکان بدهید، برایشان آرزوی خیر بکنید، و بروید.

آشغال های آنها را نگیرید تا به افراد دیگر ی در سرکار، در منزل، یا توی خیابان  پخش کنيد.

حرف آخر این است که افراد موفق اجازه نمی دهند که کامیون های آشغال روزشان را خراب کنند و باعث ناراحتی آنها شوند.

زندگی خیلی کوتاهتر از آن است که صبح با تأسف  از خواب برخیزید، از این رو..... ((افرادی را که با شما خوب رفتار می کنند دوست داشته باشید. برای آنهایی که رفتار مناسبی ندارند دعا کنید.))

زندگی ده درصد چیزی است که شما می سازید و نود درصد نحوه برداشت شماست.

و علی آقایی که ما در نیمروز میبینیم واقعا اخلاق فوق العاده ای داره وقعا من که حسودی می کنم شما رو نمی دونم



نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت11:06---20 آبان 1390
خيلي خوب ميشد اگه حتي براي برنامه اخر هم شده از پدر وخواهر اقاي ضيا در برنامه دعوت كنن چون من تعريفشون رو زياد شنيدم چند دفعه گفتم ولي عملي نشد اميوارم كه بشه من ديگه زياد اين جا حرف زدم همه شما رو به اون خدا واگذار ميكنم كه خيلي مهربونه براي همه شما ارزوي توفيق ميكنم قربونتون برم

مژگان
ساعت11:03---20 آبان 1390
نميدونم اين خانم منظورشون به چي بود كه من نگفتم به هر حال مهم نميباشداين چند روزي كه برنامه نداريد خيلي دلم براي برنامه شما تنگ ميشه برنامه چهار شنبهتون هم خيلي خوب بو حاج اقا حرفهاي خوبي ميزدنداين برنامه هم داره تموم ميشه هنوز مشكل اين وبلاگها حل نشده اميدوارم هر چي زودتر حل بشه من ديگه حرفي ندارم براي همه شما از ته دل خيلي دعا مي كنم كه در كار وزندگيتون موفق باشيد وعاقبت به خير بشي وبخنديد

مژگان
ساعت17:30---10 آبان 1390
من ديگه اين جا زياد حرف زدم به هر حال گفتم من چون اين برنامه رو خوشم ميا الان اينجام وگرنه من اين جا نبودم شما برام مهم نميباشيد به هر حال از طرف من از اقاي ضيا خيلي تشكر كنيد وبگيد كه كارش واقعا حرف نداره بهترين مجري ان براي همه شما ارزوي موفقيت در كار وزندگي تون رو مي كنم الهي كه من خودم ناراحتي هاي شما رو پر پر كنم قربون همه شما برم

مژگان
ساعت17:25---10 آبان 1390
امروز كه توي برنامه نيمروز از يك زن ومرد معلول با بچه هشون دعوت كرديد خيلي خوب بود من خودم فكر مي كردم يكي ديگه امروز مهمان برنامه باشه ولي ديدم نه به هر حال خيلي خوب بود

مژگان
ساعت20:11---8 آبان 1390
علي اقا اخلاقت ما رو كشته من خودم كشته اخلاقتم اميدوارم كه همه جا موفق وپيروز باشي اين ارزوي قلبي من براي شماهه من ديگه باي برم فداي همه شما

مژگان
ساعت20:02---8 آبان 1390
از اين كه وقت برنامه شما بيشتر شد هم خيلي خوشحال شدم اخه اولش هيچ كار نميتونيد بكنيد ولي الان يك خورده بهتر شده من ديگه حرفي ندارم همه شما رو به خداي بزرگ ميشپارم واللهي كور بشه هر كي نميتونه پيشرفت شما رو ببينه قربون همه شما

مژگان
ساعت20:00---8 آبان 1390
براي همه شما يك عالمه دعا مي كنم ديدم پيامك هاي من رو نميخونيد گفتم نامه بدم شايد حداقل اون رو بخونيد نميدونم چن وقت ديگه نامه من به برنامه شما مياد به هر حال خيلي دلم ميخوا بخونيد اللهي كه در همه جا موفق باشين

مژگان
ساعت19:57---8 آبان 1390
اين كامپيوتر ما هم مهش حروف رو اين طوري ميكنه به هر حال ملالي نميباشد جز خوشي شما شما خوب باشيد ما هم خوبيم

مژگان
ساعت19:55---8 آبان 1390
من اين جا به اندازه كافي نظر دادم ديگه انگار حرفي ندارم مهمون ديروزتون هم كه اقاي جوا زاده بودند با خانمشون خيلي جالب بود ايشون داشتن به اقاي ضيا ياد ميادن كه بعدا زن بردن چي كار كنن توي زندگيشون اقاي ضيا هم خوششون اومدايشون هم بدشون نميا ازدواج كنن حالا شاي به قول ما موقعيتش پيش نيومده اخه اين يكي دو روز از حرفهاش خوندم كه زياد هم بدش نمياد

مژگان
ساعت19:50---8 آبان 1390
از وقتي كه من رفتم ديگه هيچكي اين جا نظر ناده به جز يكي دوتا بود كه چيزي نبود برنامه امروزتون خيلي خوب بو اقاي شيري حرفهاي خوبي ميزنن اگه بشه دوباره هم ايشون رو به برنامتون دعوت كنيد خيلي خوب ميشه ايشون توي شبكه چهار ودو هم برنامه دارن من قبلا حرفهاشون رو اون جا گوش ميام به نظرم حرفهاشون براي جوونها خيلي ميتونه مفيد باشه اقاي ضيا هم انگار خوششئن اومده بود

زهرا
ساعت15:05---7 آبان 1390
پریسا چی شده؟؟؟؟؟؟؟

مژگان
ساعت10:27---6 آبان 1390
من ديگه خيلي دارم حرف ميزنم به هر حال چي كار كنيم شنيدم برنامتون قراره تا چند ماه اينده تموم بشه خيلي ناراحت شدم من خودم تازه داشتم به شما عادت ميكردم به هر حال خيلي دلم ميخواد بدونم اگه اين برنامه تموم بشه چي به جاش ميسازيد من براي شما خيلي خيلي دعا ميكنم واميدوارم در ادامه راه هم موفق بشين وهميشه سلامتي داشته باشين وحسابي بهتون خوش بگذره اين ارزوي قلبي من براي شما هست

مژگان
ساعت10:23---6 آبان 1390
من خيلي خيلي برنامتون رو دوست دارم واز بقيه به شما فكر كنم وفادارتر بودم تا الان اين داستان كه تعريف كرديد خيلي قشنگ بود خيلي خوشم اومد من هم اخلاق اقاي ضيا رو خيلي دوست دارم اخه خيلي راحتن اهل پز دادن و كلاس گذاشتن نيستن اخه شايد خيلي ها جاي ايشون بودن شايد كلاس ميگذاشتن ولي ايشون نه اصلا اين طوري نيستن اون روزي كه توي برنامه دست وپاي مادرشون رو بوسين لااقل اين رو نشون ميداد ومن خيلي از اين كارشون خوشم اومد واقعا مرده وكارش خيلي خيلي درسته اميدوارم موفق باشه توي زندگي وكارش من ايشون رو به جاي برادر بزرگتر خودم ميدونم واز ته دلم اين رو گفتم

مژگان
ساعت10:17---6 آبان 1390
اخه بعضي ها ميان اين جا يك چيزهايي به ادم ميگن كه من خودم خيلي ناراحت ميشم من ديگه بي خيالشون شدم بگذار انقدر بگن تا چقدر دلشون ميخواد خودم رو اين طوري قانع مي كنم اخه كسي راه اين ها رو سد نكره خوب اين ها هم بيان ونظر بدن چرا همه چيز رو ميخوان سر ادم بشكونن

مژگان
ساعت10:15---6 آبان 1390
سلام به همه نيمروزيها باز اين پريسا خانم اومده اين جا اين طوري گفته بابا به خدا من هم يك كس مثل شما هستم از جاي ديگه اي نيومدم كه شما اين طوري ميگيد من خيلي ناراحت شدم به هر حال ديگه حرف شما برام مهم نيست من كار خودم رو ميكنم من اين برنامه رو دوست دارم وتا اخر هم پاش مي ايستم وديگه برام ارزشي نداره كي چي ميگه اين رو گفتم تا خيال همه شما رو راحت كنم

زهرا
ساعت19:20---24 مهر 1390
سلام. باشه مژگان جون

taravat
ساعت18:46---19 مهر 1390
سلام این موژگان جان ماشالله چه فعاله...واسه مامانت هم اینقد فعالی؟یا نه آسیش کردی از بس پای......نشستی...چشم نخوری عزیزم...باهات شوخی کردم...

زهرا
ساعت17:03---19 مهر 1390
مژگان جون چشمات قشنگ میبینه ولی نمیدونم از کجا آوردم یعنی داداشم گرفته

زهرا
ساعت20:22---16 مهر 1390
چرا هیچکس نیست؟

سارا
ساعت15:50---3 مهر 1390
اقا نیما من خواستم برم چت روم ولی نرفت من عضو چت روم بودم خواهش می کنم چت روم قبلی رو بزارید

مرجان
ساعت11:00---2 مهر 1390
برنامه نیمروز خوبه ، ولی ای کاش جای آقای ضیا ء آقای جواد زاده اجرا می کرد راستی آقای ضیا ء خیلی حرف میزنه ولی هیچ کدومش بدرد نمیخوره

فاطی
ساعت18:27---31 شهريور 1390
تاهرجاچشم کار میکنه همش اسم مزگانه یه کم هم جابذار واسه ماخانمی/.من چند روزی بود سرنزده بودم نمیدونم چه حال وهوایی داره اینجا/خیلی هم دلم براتون تنگ شده بودفقط این خانم پریسا جدیدمیادالبته به نظر من چون چندروزیسرنزده بودم

فاطمه
ساعت22:30---25 شهريور 1390
سلام پریسا خوبم نه من اصولا به هیچی دقت ندارم جز درسام

فاطمه
ساعت0:20---25 شهريور 1390
ببینم فافا جون با من ونرگس واهویی ؟اوه اوه اصلا تو توی باغ نیستی دعوای ما یکسالی هست که تموم شده

میترا
ساعت19:25---23 شهريور 1390
سلام برنامتون عالی مخصوصا با اقای ضیا که من خیلی دوستش دارم

فافا
ساعت14:40---22 شهريور 1390
حسود هرگز نیاسوداینقدر دعوا نکنید هیچ کدومتون مجری نمیشه فهمیدید برید وقتی تونستید جواب بقیه رو خوب بدید بیایید فکر مجری گری رو بکنید

فافا
ساعت16:13---21 شهريور 1390
انگار اینجا جای دعواهست نه..........................طوری که معلومه بللللللللللللللللله ما خبر نداشتیم .............ها..

شکیبا
ساعت19:54---20 شهريور 1390
اینم در مورد داستانت نیما جان

همه حس های بد، امشب در من قرار ملاقات دارند انگار
به فکر هستم که قرارشان را بهم بزنم
پر کن پیاله را...


شکیبا
ساعت19:41---20 شهريور 1390
وایییییییی که من چقدر از این حامد جواد زاده بدم میاد هر روزم خودشو معرفی میکنه(حامد جواد زاده هستم در بخش وب کم نیمروز).
از اون دستمال زن هاست.
اصلا با پارتی اومده......... باورکن.


فاطمه
ساعت1:13---6 شهريور 1390
چی شده؟

عارفه
ساعت10:08---5 شهريور 1390
اهای نگار خانم من با نظر نگرس خانم گل موافقم چرا این جوری درباره علی اقا صحبت میکنی هان

لیلا
ساعت9:48---4 شهريور 1390
سلام

آهو
ساعت10:13---28 تير 1390
فاطمه جون این چه حرفیه به خدا من این حرف را نزدم که تو این حرفها را بزنی اگه حرفی زدم که تو را ناراحت کرده به خاطر دوستی که با هم کردیم منو ببخشش.

فاطمه
ساعت14:21---27 تير 1390
اهو جون من دیگه با تو دعوا ندارم ...تو که نزاشتی دوستیمون حتی به سال بکشه تو عین نداریات واسه تو هر کاری کردمو بی معرفت نیومد یه بار به چشت(2afm)

آهو
ساعت20:05---19 تير 1390
نکه تو خیلی با سوادی،تو برو املات را یاد بگیر که همش غلط و قلوت مینویسی.: -))

فاطمه
ساعت18:39---19 تير 1390
تازه بچه ننی نه و بچه ننه بی سواد

فاطمه
ساعت0:29---19 تير 1390
اه برو بابا حالا کی خواست مجری نیمروز بشه ؟

آهو
ساعت20:19---18 تير 1390
ببین فاطمه خانم،خانم ها نباید مجری تلوزیون بشن!چون وقتی مجری میشن خودشون را میکیرن و نمیتونن برنامه را اجرا کنند و خراب میکنن و حال ما را به هم میزنن پس شما بمونید کنار تا علی جون کارش را بکنه بچه ننی.

آهو
ساعت17:16---18 تير 1390
هیچ کس نمیتونه جای علی وحامد را بگیره و گرنه با من طرفه.انشا الاه تا آخر علی و حامد میمونه.مگه نه آقا نیما.
پاسخ:بله


نرگس
ساعت9:31---10 تير 1390
باشه بخاطر شما و احترامی که برا اقای ضیا و نیمروزی ها قایل ام دیگه باهاش کاری ندارم.

نرگس
ساعت20:44---9 تير 1390
چیه فاطی جون حقیقت تلخه حالا درسته که تلخه ولی تو حرص نزن اعتماد به نفس داشته باش شاید بعنوان مهمون برنامه تو نیمروز جایی داشته باشی عزیزم .بای
پاسخ نیمروز:اصولا دعوا خوب چیزی نیست


فاطمه
ساعت20:06---9 تير 1390
نرگس خانم اولا کسی از شما نظر نخواست دومابعدعلی و حامد جواد زاده من مجری
پاسخ نیمروز:بفرمایید شما مجری باشید ببینیمتون چی میشه


نرگس
ساعت18:28---9 تير 1390
واه واه دوستان عجب رویی دارین شما عزیزان من که از الان اعلام کنم اگه خدایی نکرده زبونم لال یه مجری زن تو نیمروز پیداش شه من دیگه نیمروزی نیستم .اصلا چه معنی داره هان ؟ یه نیمروزه و یه علی ضیا که هیچکی نمیتونه تو نیمروز جاشا بگیره این خیالای خامو از سرتون بیرون کنید لطفا فقط علی و لا غیر
پاسخ نیمروز:منم با شما هستم


فاطمه
ساعت14:26---9 تير 1390
lمگه من مردم که خانم عرفانه سادات طبسی بخواد مجری نیمروز بشه من خودمو از الان مجری سوم برنامه اعلام می کنم پاسخ نیمروز:من که نمی دونم

باران
ساعت13:12---1 تير 1390
برنامتون عالیه الهی بترکه چشی که نمیتونه موفقیت شمارو تو این برنامه ببینه
پاسخ نیمروز:البته من نیما نیکبخت هستم


نرگس
ساعت10:54---30 خرداد 1390
آهای نگاری که اون بالا اون چیزارو نوشتی دفعه آخرت باشه از این حرفهاپشت علی ضیا میزنی ها فهمیدی عقده ای حسود
پاسخ نیمروز:به قول علی آقا کور باه هر کی نخواد خوشی ما رو ببینه


نگار
ساعت21:30---29 خرداد 1390
نیمروز خیلی مرخرفه ! علی آقاتوگزینه دوباشه خیلی بهتره !این جوری کمتر حرف میزنه از دسش راحت میشیم .فک نکنیدچون تونظرخواهی خیلیاگفتندخیلی خوبه دیگه گل کاشتینوبرنامتون جالبه مخالفاکه زیاد نمیان اینجاوقتشونو تلف کنن
پاسخ نیمروز:نظر لطف شماست آخه یه جمله ی دوستانه ما شما رو مجبور کردیم نه تو رو خدا مجبور کردیم بیایید برنامه رو ببینید البته میدونم شما بیشتر از همه برنامه رو دوس دارین ولی خواتید یه شکی وارد کنید باشه شور جوانی هر جور عشق شماست فکر کنید


کاملیا
ساعت17:46---25 خرداد 1390
حالا آقا نیما پرسپولیس برد دلیل نیست که اینقدر تو ذوق استقلالیا بزنید که.

یک بار اون برد یک بارم استقلال می بره انشاالله در دوره های بعدی.پاسخ نیمروز:ما که حسود نیسیم ببره


sara
ساعت17:05---23 خرداد 1390
salam,shoma ba barnameye nimrooz dar tamasid?
پاسخ نیمروز:بله من طی پیام های خصوصی که از برنامه میگیرم مطلب اضافه میکنم چت روم هم پیشنهاد برنامه بود


گندم
ساعت22:42---20 خرداد 1390
سلااااااااااااام بر داداش نیمای خودمون وبلاگت خوب سرو سامون گرفته هااااااااااااااا ولی یادت باشه اولین کسی که نظر داد تو این وبلاگ من بودماااااااااااااااااو
راستی پرسپولیس..............برنده شد................به همه ی جونای قررررمز ایرانی تبریک میگم.........منم خراب علی دایییییی همشهریمونه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : نیما نیکبخت | تاريخ : جمعه 20 خرداد 1390برچسب:نیمروز,وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز,برنامه ی نیمروز شبکه ی سه,سایت برانامه ی نیمروز 3,www,nimrooz3,ir,شبکه ی 3, مهران مدیری,قهوه تلخ,نیمروزی ها,وبلاگ نیمروز,علی ضیاء,وبلاگ علی ضیاء,عکس علی ضیاء,روز مادر در نیمروز , دانلود کلیپ روز مادر نیمروز,نیمروز فیلم, فیلم روز مادر علی ضیاءعلی ضیاء و مادرش در نیمروز,لوگوی نیمروز, نیمروزی ها,عکس نیمروز,تقدیم به نیمروز,سید علی ضیاء,بیوگرافی علی ًیاء,بیوگرافی نیمروز,بخشی از هنر نمایی های سید علی ضیاء,خلاصه برنامه ی نیمروز,,دانلود فیلم کامل روز مادر,رو مادر,نیمروز روز مادر فیلم کامل,1390/3/18 نیمروز,خلاصه ی برنامه ی نیمروز ,خلاصه ی نوشته ی برنامه ی نیمروز,آمار وبلاگ,آمار نیمروز,آمار برنامه ی وبلاگ نیمروز,, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب